Náplň práce:

  • poskytování přímé IT podpory zaměstnancům v kancelářích a v terénu  (hledání chyb a jejich oprava, správa tiskáren, správa desítek počítačů na SW i HW úrovni),
  • podílení se na návrhu strategií  a řešení optimalizace IT služeb a infrastruktury,
  • řešení nákupu a evidence firemní techniky,
  • zajišťování a spravování IT služby včetně OS Windows, Microsoft Windows Serveru, SalesForce a WordPress,
  • péče o lokální počítačovou sít a firemní Google Workspace.

Požadujeme:

  • dobrou všeobecnou orientaci v IT,
  • dobré organizační schopnosti, pečlivost,
  • schopnost samostatně řešit zadané úkoly,
  • znalost MS Windows 10 na administrátorské úrovni,
  • znalost MS Windows Server 2016 na administrátorské úrovni,
  • znalost Google Workspace na administrátorské úrovni,
  • základní znalosti HW, schopnost detekce problému na uživatelském PC,
  • základní znalost Active Directory,
  • základní znalosti síťové problematiky,
  • alespoň uživatelská znalost WordPressu vítána,
  • alespoň základní znalost HTML/CSS vítána,
  • znalost SalesForce 10 na administrátorské úrovni vítána,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Nabízíme:

  • práci v menším tvůrčím týmu,
  • podporu osobního a profesního růstu,
  • spoluúčast na projektech a službách, které mají smysl,
  • možnost i zkráceného úvazku, rozvržení pracovní doby dohodou

Máte-li o pozici zájem, pošlete nám prosím:

  1. strukturovaný životopis
  2. vaše motivační video

Ve videu (2-5 minut) nám osobně sdělte, kdo jste a co zajímavého nám právě Vy můžete nabídnout. Svou prezentaci umístěte jako neveřejné video na YouTube  a odkaz pošlete na info@attavena.cz. Do předmětu zprávy napište: Příjmení Jméno_IT. V příloze e-mailu zašlete i strukturovaný životopis. Požadujeme oba uvedené podklady.

Přihlášky přijímáme do 1. 8. 2021, 23:59.

Předpokládaný nástup: září 2021